Consumer Health

Med sitt brede utvalg av ikoniske varemerker, tar Consumer Health sikte på å støtte mennesker i å gjøre mer for sin helse og trivsel. Dette gir ikke bare økt personlig livskvalitet, men kan også redusere kostnader ved helsevern betydelig.

Den hurtige endringen i de globale markedene for helsevern kjennetegnes av en økende trend i retning av forbrukersentrert helsevern. Den rike historien som Consumer Health har på egenpleie-området, begynte i 1899 med introduksjonen av Bayers flaggskip og globale forbrukervaremerke, Bayer Aspirin™.

I dag leverer avdelingen noen av verdens mest velkjente og pålitelige reseptfrie (OTC) medisiner, næringstilskudd og andre egenpleie-produkter, til forbrukerne. Avdelingens balanserte portefølje inkluderer sterke merker i alle kategorier den konkurrerer i, inkludert allergi, smertestillende, hjerte- og karsykdomsforebyggende, forkjølelse, hudpleie, fotpleie, mage og tarm, kosttilskudd og solbeskyttelse.

 

 

 

Consumer Health-avdelingen er et av verdens ledende selskaper innenfor sitt virksomhetsområde. Avdelingen opererer i mer enn 100 land, og driver 18 produksjonsanlegg og fire sentre for forskning og utvikling.

 

Målet til Consumer Health er å ytterligere forsterke sin posisjon i markedet, med sikte på å være ledende i markedet i de landene og kategoriene som de konkurrerer i.

 

Sentrale fokusområder inkluderer videreutvikling av integreringen av Consumer Care-selskapene som ble kjøpt opp i 2014 fra Merck & Co., Inc. and Dihon Pharmaceutical Group Co., Ltd. i Kina. 

22. februar 2016  Copyright © Bayer A/S
http://www.bayer.com

Recommend

Close ×